vagon gitti mi diyeyim yoksa girdi mi bu arada banada girdi biraz

dikkat ederseniz taban yaptı %20 düştü sonra spk müdahele etti halkbank yükseldiği için bende girdim ama zamanlamam kötü düzeltme tam da bana denk geldi meret insallah paranın tamamı ile giren yoktur % lik olarak girin %20 altı olursa alım fırsatı veriyor bilginize.