ne zaman bişeye el atsam batıyorum. Anlaşılan yine terso olacaz
Düşme eğüliöine girdiği zaman beklemek lazım, dibin neresi olduğu belli değil. Bende almayı düşünüyorum ama çıkış trendini ne zaman yakalarsa o zaman alım yapıcam. Haftayı beklemek lazım. Ytd