• 16-11-2017, 13:04:09
    #82
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükseliyor tekrardan
    35,40

    ne zaman bişeye el atsam batıyorum. Anlaşılan yine terso olacaz
  • 16-11-2017, 13:13:57
    #83
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35,40

    ne zaman bişeye el atsam batıyorum. Anlaşılan yine terso olacaz
    Ben 40.56 dan almıştım hocam, mecburen 2018 Nisan Mayıs bekleyeceğiz. Satmayın pişman olursunuz.
  • 16-11-2017, 13:27:23
    #84
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35,40

    ne zaman bişeye el atsam batıyorum. Anlaşılan yine terso olacaz
    Düşme eğüliöine girdiği zaman beklemek lazım, dibin neresi olduğu belli değil. Bende almayı düşünüyorum ama çıkış trendini ne zaman yakalarsa o zaman alım yapıcam. Haftayı beklemek lazım. Ytd
  • 16-11-2017, 13:45:34
    #85
    Demek ki Aselsan'da ki yabancı yatırımcı yıl sonu kar satışlarına başladı.
  • 16-11-2017, 13:48:47
    #86
    Bende şans yok ya. 2-3 yıl önce altına yatırım yapmıştım. Birden düştü.

    Aradan yıllar geçtikten sonra böyle bişeye el atayım dedim, buda birden düştü
  • 16-11-2017, 13:56:20
    #87
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şans yok ya. 2-3 yıl önce altına yatırım yapmıştım. Birden düştü.

    Aradan yıllar geçtikten sonra böyle bişeye el atayım dedim, buda birden düştü
    5 yıl önce altına bende iyi çarpıldım ama artık akıllandık Herkesin bindiği trene binmiyorum
  • 16-11-2017, 13:59:30
    #88
    valla iyi çarpıldık daha da düşüyor
  • 16-11-2017, 14:01:41
    #89
    Şuan satışlar durdu mu? Vakıfbank'tan 23 lot almıştım. Satış yapmak istiyorum ancak 1 saattir emirde görünüyor.
  • 16-11-2017, 14:04:01
    #90
    beyler nasıl alış satış yapıyoruz?