BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35,40

ne zaman bişeye el atsam batıyorum. Anlaşılan yine terso olacaz
Düşme eğüliöine girdiği zaman beklemek lazım, dibin neresi olduğu belli değil. Bende almayı düşünüyorum ama çıkış trendini ne zaman yakalarsa o zaman alım yapıcam. Haftayı beklemek lazım. Ytd