BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende şans yok ya. 2-3 yıl önce altına yatırım yapmıştım. Birden düştü.

Aradan yıllar geçtikten sonra böyle bişeye el atayım dedim, buda birden düştü
5 yıl önce altına bende iyi çarpıldım ama artık akıllandık Herkesin bindiği trene binmiyorum