ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler durum nedir çıktınız mı hala içerdemiyiz
Ben yatırımımın en büyük kısmını aselde tutuyorum hala hocam. Şubat bilançosunu beklemekteyim. Siz?