Konu
Aselsan
30-12-2017, 14:34:53
#126
aliarbak
ErolReis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beyler durum nedir çıktınız mı hala içerdemiyiz
Ben yatırımımın en büyük kısmını aselde tutuyorum hala hocam. Şubat bilançosunu beklemekteyim. Siz?