Konu
Aselsan
01-11-2017, 14:17:32
#35
lionking42
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben sürekli alıma devam ediyorum. Kendimce bir fon oluşturdum ve her ay belli bir tutarı, unutmak üzere oraya atıyorum.