12,25 den 1 sene öncesi 4100 kusur lot
Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?
Kime göre şişti? Belki daha çıkacak? işte püf noktası burası burayı bilsek zaten köşe olmuştuk

Ama son yıllarda hiç grafik aşağı yöne hareket etmemiş, bundan sonra bir kırılma olur mu? Aselsan ile ilgili haberleri takip etmek gerekiyor, yeni projeler medyaya yeniden lanse edilirse yeni bir fiyatlanma olur gibi.
Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?