ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?



Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?

Aselsan bu . Bence uzun vaade de mantıklı bir yatırım olur. Süper şeyler geliştiriyorlar ve bununda hisselere olumlu faydasi oluyr.



BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
33 tl mi oluyor değer olarak, 1kağıdı. Misal şimdi 100bintl ile girsek bu işe, bugun 33 olan 1sene sonra 40 olsun ne kazanacaz

Kusura bakmayın cahilliğime verin ama hiç bilgi sahibi değilim bu konularda

Geçen 1 ayda bi arkadaşım 100 bin tl ile girdi 25 bin kar elde etti. Sadece 1 ayda.