Ne olacak bu aselsanın hali
Borsayı 2 yıldır takip ediyorum. Ama hiç alım satım işine girmedim. Ha bu gün ha yarın diye geçiştirdim. Geçen hafta gözüm karardı 1000 lot aldım aselsandan. geçen hafta 31 den alıp hafta başında 39 dan bozdum.
Bu değerden girilir mi sizce . Bence tavan burası. Çok fazla şişiriyorlar.