ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?



Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?
https://eksisozluk.com/entry/16260987