Konu
Aselsan
09-11-2017, 21:33:16
#52
maviuan
ArmanHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?
Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?
https://eksisozluk.com/entry/16260987