• 20-12-2012, 23:58:27
    #55
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Caner'i mi savunacaksın kalkıp bana şimdi ? Bu adamın ne oldugunu bilmeyen var mı acaba...
    Terim'e verilen ceza ne kadar haklıydıda cezanın ertelenmesinden yada başka bişeyden bahseder oldunuz ? Maç sonlarında hakeme atıp tutmak hakaret etmek gerçekten ceza gerektiren bi durumsa, hiç bi kulup sahaya teknik direktörle cıkamaz zaman zaman. Hakemlerden dert yanmayan bi tane T.direktör var mı acaba?

    Benim yaşım tutar hepsine sen merak etme Uefa kupası Süper kupa görmüş insanlarız çok şükür. 5 maç verildi diye söylüyorsun işte. Az mı ? Meireles'in ceza alma sebebi sadece tükürme muhabbetimi ki bunu onla kıyaslıyorsunuz?





    Ondan önceki sene bilmem kaç maçta şike yaparak şampiyon olan takımın taraftarları bunları söylüyor ya gerçekten çok ilginç. Biz mi dedik şike yapın sonrada futbolcuları oraya buraya gönderin diye ? Yarım puanla şampiyon olmadık, 9 puan farkla olduk Play off zımbırtısı size verilen son bir şanstı ama ilahi adalet, bu play off yüzünden KADIKÖY'ünüzde kaldırdık kupamızı.

    Play offun kabul edilişiyle ligin başlaması arasındaki baglantı nedir? Şike süreci ne zaman başladı? Play off ne zaman çıkartıldı? Asıl sorular bunlar

    Sen benle futbol falan tartışamazsın. Onu bi netleştirelim. Engelli listene eklemende isabet olmuş. Yapabilcegin tek şey bu zaten
    Sana Cevabı vermişler bak. Caner'i mi anlatıyormuymuşuz. Küfür ettimi yok. Dİğer maçlarda yaptığını o maç için uygulayamazsın senin futbol ve maç zekan bu kadar bak en iyi cevabı arkadaş vermiş sana.

    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya boşverin futbol bilgisi olmayan, işi gücü laf olsun torba olsun olanlara laf yetiştirmeyin..

    Final grubunu bile sezon başında 5-6 as oyuncusunu gönderen Fenerbahçe için çıkarıldığını söylüyorlar ya..
    Bu ülkede ne kadar futbol cahili var şaşkınlıkla izliyorum
  • 21-12-2012, 00:00:11
    #56
    Cristiano Ronaldo: "Meireles Canını Sıkma Bütün Portekiz ve Fenerbahçe Taraftarı Seni Seviyor, Moralini Bozma Seninleyiz."

    Kaynak : Twitter
  • 21-12-2012, 00:01:01
    #57
    Olaya tarafsız bakıyorum. Kesinlikle haketmedi 12 maç ceza mı olur yav hangi ülkede var. *okunu cıkartıyolar. Gelde Türkiye'de top oyna.

    Pfdk elinden gelse seyircinin kafasına top atanada ceza verecek.
  • 21-12-2012, 00:03:44
    #58
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gene kalvyesi olan yazmış nedir arkadaş feneri niye çekemiyorsunuz anlamıyorumki 6 tane babalar gibi gol attılar tamamda bukadarda kinci olmayın
    Komik gerçekten Feneri neden çekemeyelim. 6 tane babalar gibi gol attılar he Sonrada tamam sizin uefa kupanız var diye dalga geçtiğinizi sanarsınız. Acaba kinci olan kim, onu iyi bi düşünmek lazım

    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana Cevabı vermişler bak. Caner'i mi anlatıyormuymuşuz. Küfür ettimi yok. Dİğer maçlarda yaptığını o maç için uygulayamazsın senin futbol ve maç zekan bu kadar bak en iyi cevabı arkadaş vermiş sana.
    Alıntı
    ya boşverin futbol bilgisi olmayan, işi gücü laf olsun torba olsun olanlara laf yetiştirmeyin..

    Final grubunu bile sezon başında 5-6 as oyuncusunu gönderen Fenerbahçe için çıkarıldığını söylüyorlar ya..
    Bu ülkede ne kadar futbol cahili var şaşkınlıkla izliyorum
    Güzel bi cevap olabilirde ben yazdıklarımla alakasını anlayamadım Canerden bahsetmiyormusunuz ben mi yanlış alıntı yaptım ? Caner'in Galatasaray maçında atılmaması gerektiğine gerçekten inanıyorsun yani? İşinize gelince Hagi dersiniz. İşinize gelmeyince Canerin diğer maçlarda yaptıgını o maç için uygulayamazsın. Bu nasıl bi mantıktır ?
  • 21-12-2012, 00:04:09
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya tarafsız bakıyorum. Kesinlikle haketmedi 12 maç ceza mı olur yav hangi ülkede var. *okunu cıkartıyolar. Gelde Türkiye'de top oyna.

    Pfdk elinden gelse seyircinin kafasına top atanada ceza verecek.
    Önce Volkan'a rakı şişesini atanı bulsalar.. Başbakanı ıslıklayanları eliyle koymuş gibi buluyorlar ama
  • 21-12-2012, 00:04:38
    #60
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Caner'i mi savunacaksın kalkıp bana şimdi ? Bu adamın ne oldugunu bilmeyen var mı acaba...
    Terim'e verilen ceza ne kadar haklıydıda cezanın ertelenmesinden yada başka bişeyden bahseder oldunuz ? Maç sonlarında hakeme atıp tutmak hakaret etmek gerçekten ceza gerektiren bi durumsa, hiç bi kulup sahaya teknik direktörle cıkamaz zaman zaman. Hakemlerden dert yanmayan bi tane T.direktör var mı acaba?

    Benim yaşım tutar hepsine sen merak etme Uefa kupası Süper kupa görmüş insanlarız çok şükür. 5 maç verildi diye söylüyorsun işte. Az mı ? Meireles'in ceza alma sebebi sadece tükürme muhabbetimi ki bunu onla kıyaslıyorsunuz?




    Ondan önceki sene bilmem kaç maçta şike yaparak şampiyon olan takımın taraftarları bunları söylüyor ya gerçekten çok ilginç. Biz mi dedik şike yapın sonrada futbolcuları oraya buraya gönderin diye ? Yarım puanla şampiyon olmadık, 9 puan farkla olduk Play off zımbırtısı size verilen son bir şanstı ama ilahi adalet, bu play off yüzünden KADIKÖY'ünüzde kaldırdık kupamızı.

    Play offun kabul edilişiyle ligin başlaması arasındaki baglantı nedir? Şike süreci ne zaman başladı? Play off ne zaman çıkartıldı? Asıl sorular bunlar

    Sen benle futbol falan tartışamazsın. Onu bi netleştirelim. Engelli listene eklemende isabet olmuş. Yapabilcegin tek şey bu zaten
    yaw arkadaş senne sallıyorsun deminden beri alsana şike
    http://www.youtube.com/watch?v=y4EzMPlD0T4
    izlede gör muhtemelen gslidindir googleye yaz ankaragücü gs macı 8-0 macının gerçek yüzü diye gör
  • 21-12-2012, 00:08:02
    #61
    Üyeliği durduruldu
    23 Ağustos 2011 - Playoff kabul edildi.
    12 Eylül 2011 - Lig başladı.

    Alıntı
    Akıl (Arapça: عقل), felsefede kavram oluşturma ve bunlara göre hükmetme kapasitesidir. Bugün Batı'da bu kavramı, büyük ölçüde aklı anlayışla yüzleştiren, fakat algılamadan ayıran Alman filozofu Immanuel Kant'ın etkisindedir.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ak%C4%B1l
  • 21-12-2012, 00:08:24
    #62
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik gerçekten Feneri neden çekemeyelim. 6 tane babalar gibi gol attılar he Sonrada tamam sizin uefa kupanız var diye dalga geçtiğinizi sanarsınız. Acaba kinci olan kim, onu iyi bi düşünmek lazım
    kinci olsam bunu yazarmıydım ??????????????????????????
    https://www.r10.net/1066448497-post63.html
  • 21-12-2012, 00:09:44
    #63
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw arkadaş senne sallıyorsun deminden beri alsana şike
    http://www.youtube.com/watch?v=y4EzMPlD0T4
    izlede gör muhtemelen gslidindir googleye yaz ankaragücü gs macı 8-0 macının gerçek yüzü diye gör
    Evet sapına kadar GALATASARAY'lıyım. Ben bu videodaki maçla ilgili bi konuda yine uzun uzun yazmıştım ve herkes bi güzel susmuştu ama şimdi inan tekrar yazamıcam aynı şeyleri. Sen bi zahmet araştır bak iyice, yorma beni

    Sana sadece şöyle bi tüyo veriyim araştırırken zorlanma. O sene Galatasaray Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış? Ve Beşiktaş Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış ? Bunlara bi bak, sonra Ankaragücünün diğer maçlarınada bi bak. Yeterli olur sanırım bunlar. He anlamazsan yine, senin içinde güzel güzel yazarım sorun değil. Vaktimi birazda senin için ayırıyım nolmuş yani

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:51 --

    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kinci olsam bunu yazarmıydım ??????????????????????????
    https://www.r10.net/1066448497-post63.html
    Bu şekilde başarılar dileyen ben de dahil çok Galatasaraylı gösterebilirim sana. Mesele buysa.