• 21-12-2012, 00:59:39
    #82
    Camiyi Yık Ama Adaleti Yıkma.. ( Hz. Ömer )

    Anlayana Sivrisinek Saz Anlamayana Sazı Soksan Az.


    ...........
  • 21-12-2012, 01:02:29
    #83
    Bu adamın sicili bozuk olsa gördüğü kartların sayısı belli olmazdı. Adam hayatının ilk kırmızı kartını görüyor. Tükürmediği %100 açıkça ortada. Bence de Fenerbahçe 'ye karşı yapılmış bir hamle bu. Oyun devam ediyor yani.
  • 21-12-2012, 01:08:55
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş, hazır uzun uzun yazıyorken şuna da bir cevap veriver.

    http://www.youtube.com/watch?v=jkP34Wnkpi4


    Sen varya sen..

    http://www.youtube.com/watch?v=bE_T8zIKJCk


    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sapına kadar GALATASARAY'lıyım. Ben bu videodaki maçla ilgili bi konuda yine uzun uzun yazmıştım ve herkes bi güzel susmuştu ama şimdi inan tekrar yazamıcam aynı şeyleri. Sen bi zahmet araştır bak iyice, yorma beni

    Sana sadece şöyle bi tüyo veriyim araştırırken zorlanma. O sene Galatasaray Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış? Ve Beşiktaş Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış ? Bunlara bi bak, sonra Ankaragücünün diğer maçlarınada bi bak. Yeterli olur sanırım bunlar. He anlamazsan yine, senin içinde güzel güzel yazarım sorun değil. Vaktimi birazda senin için ayırıyım nolmuş yani

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:51 --



    Bu şekilde başarılar dileyen ben de dahil çok Galatasaraylı gösterebilirim sana. Mesele buysa.
  • 21-12-2012, 01:21:29
    #85
    Bakın Meireles ceza almalıydı fakat bu 12 maç + 20 bin TL olarak olması gerçekten Fenerbahçe düşmanı yönetim kurulunun kararıdır.

    Kanıtlayım ; Engin Baytar daha 2'nci maçtı sanırsam,tam 11 maç ceza aldı neden? Cüneyt Çakır'ın boynunu kavgada ki gibi sıktı fakat sadece aldığı ceza 11 maç..

    Meireles'e gelince bu adam tükürme denen bir şey ortada yok ve sadece yaptığı tek şey : hakeme el işareti yapması.Bu cezalık bir harekettir fakat 12 maç verilecek kadar ileri derece bir şey değildir.

    Türkiye'de futbol adaleti yok,gerçekten yok.Galatasaray'a başka Beşiktaş'a başka,Fenerbahçe'ye başka bir adalet uygulanıyor.PFDK sonuna kadar taraflı olarak çalışmaktadır.

    Fatih Terim'in maç cezası vardı sırf FB-GS derbisi için kaldırılmıştı fakat ertelenen ceza tam neredeyse aradan 12-13 hafta geçmesine karşın halen uygulanmıyor.Böyle bir ülkede böyle bir futbol adaleti var işte...ve daha bize açıklanmayan binlerce şey...!
  • 21-12-2012, 01:26:56
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih Terim'in maç cezası vardı sırf FB-GS derbisi için kaldırılmıştı fakat ertelenen ceza tam neredeyse aradan 12-13 hafta geçmesine karşın halen uygulanmıyor.Böyle bir ülkede böyle bir futbol adaleti var işte...ve daha bize açıklanmayan binlerce şey...!
    hocam 1 yıl ertlenmedi mi o ceza ? Ben bir yıl diye biliyorum ?
  • 21-12-2012, 01:28:48
    #87
    Üyeliği durduruldu
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın Meireles ceza almalıydı fakat bu 12 maç + 20 bin TL olarak olması gerçekten Fenerbahçe düşmanı yönetim kurulunun kararıdır.

    Kanıtlayım ; Engin Baytar daha 2'nci maçtı sanırsam,tam 11 maç ceza aldı neden? Cüneyt Çakır'ın boynunu kavgada ki gibi sıktı fakat sadece aldığı ceza 11 maç..

    Meireles'e gelince bu adam tükürme denen bir şey ortada yok ve sadece yaptığı tek şey : hakeme el işareti yapması.Bu cezalık bir harekettir fakat 12 maç verilecek kadar ileri derece bir şey değildir.

    Türkiye'de futbol adaleti yok,gerçekten yok.Galatasaray'a başka Beşiktaş'a başka,Fenerbahçe'ye başka bir adalet uygulanıyor.PFDK sonuna kadar taraflı olarak çalışmaktadır.

    Fatih Terim'in maç cezası vardı sırf FB-GS derbisi için kaldırılmıştı fakat ertelenen ceza tam neredeyse aradan 12-13 hafta geçmesine karşın halen uygulanmıyor.Böyle bir ülkede böyle bir futbol adaleti var işte...ve daha bize açıklanmayan binlerce şey...!
    + olarak F. Terim'in erteletmek için yararlandığı o maddeden dolayı Ultraslan yürüyüş düzenlemişti. Hatta Kulüp resmi açıklama yapıp mahkemeye gittiklerini söylemişti. Aynı maddeden yararlandılar. 1 kere yazdı mı gazete bunu?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:48 -->-> Daha önceki mesaj 01:27:54 --

    TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 yıl ertlenmedi mi o ceza ? Ben bir yıl diye biliyorum ?
    1 ile 5 yıl arası herhangi bir maçta. Yani 5. sene de uygulanabilir diye biliyorum.
  • 21-12-2012, 01:31:51
    #88
    Fatih Terimin cezası kaynar gider göreceksiniz bak. Adam kulübeden sövüp duruyor ceza yok zaten adama.
  • 21-12-2012, 01:40:34
    #89
    TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 yıl ertlenmedi mi o ceza ? Ben bir yıl diye biliyorum ?
    Hocam hani derler ya devlet politikaları var diye,aynı şekilde futbol politikaları da var burada.Devlette söz,futbolda para yapıyor bu politikayı.Eminim bu ceza arada kaynayıp gidecek.Aykut Kocaman'ın aynı şekilde böyle bir cezası olsaydı her gün tvde,gazetede yayınlanır laf sokulurdu..
  • 21-12-2012, 01:48:04
    #90
    Federasyon bu, şike yapanı, şike yaptığı mahkeme kararlarıyla sabit olanları bile affeder ama hakeme el kol yapanı affetmez.