Fatih Terim'in maç cezası vardı sırf FB-GS derbisi için kaldırılmıştı fakat ertelenen ceza tam neredeyse aradan 12-13 hafta geçmesine karşın halen uygulanmıyor.Böyle bir ülkede böyle bir futbol adaleti var işte...ve daha bize açıklanmayan binlerce şey...!
hocam 1 yıl ertlenmedi mi o ceza ? Ben bir yıl diye biliyorum ?