Bu adamın sicili bozuk olsa gördüğü kartların sayısı belli olmazdı. Adam hayatının ilk kırmızı kartını görüyor. Tükürmediği %100 açıkça ortada. Bence de Fenerbahçe 'ye karşı yapılmış bir hamle bu. Oyun devam ediyor yani.