• 20-12-2012, 23:39:33
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Meireles'in armayı tutması şovmuş. Şov Cristian'ın yaptığıdır. Adam 9 maç yokları oynar 10. maç gol atar armayı gösterir. Şov budur işte.

    Meireles'in kendini taraftara beğendirme zorunluluğu mu var? Adam son Şampiyonlar Ligi şampiyonundan geldi. Hani anadolu takımından gelse neyse.

    Sallayın ama mantıklı sallayın. Meireles'in Fenerbahçe ve taraftarına ihtiyacı yok. Fakat buna rağmen adam bunları yapıyorsa helal olsun. Fenerbahçe Cumhuriyeti diyoruz biz. Artık Mei de ailemize katıldı.

    Allah aşkına şu Fenerbahçe Cumhuriyeti kelimesini alıntılayıp garip garip şeyler yazmayın.
  • 20-12-2012, 23:39:42
    #38
    Şunu kimse unutmasın;
    Türkiye'de futbol FENERBAHÇE'ye karşı oynanan bir oyundur!
  • 20-12-2012, 23:40:38
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yaparken, fikrimizi söylerken sana soracak değiliz. HAKETMEDİ

    El Hareketinden 3 maç ceza verdiler. Tamam ona eyvallah dilyelim. Peki ya Tükürme bütün kameralardan baksınlar tükürme varmı. Adam sinirli bir şekilde konuşurken azından haliyle tükürük çıkıyor allah bilir ona tükürme diyordur bu şeref yoksunları.....

    (P)rofesyonel (F)enerbahçeyi (D)urdurma (K)urulu (!)

    Meireles'in Tek Suçu Üzerinde Fenerbahçe Forması olması.

    PFDK Bütün dünyaya Türkiye de ADALETSİZLİK dağıttığını çok iyi bir şekilde duyurdu. Allah hepsininde cezasını versin.
    C.Ronaldo : Meireles Canını Sıkma Bütün Portekiz ve Fenerbahçe Taraftarı Seni Seviyor , Moralini Bozma Seninleyiz.


    BAĞIRIRKEN AZINDAN TÜKÜRÜK ÇIKMAK NE ZAMANDAN BELLİDİR YÜZE TÜKÜRME OLDU ? Meireleles'in hakeme yaptığı bağırmadan sonra başka bir açıklaması yoktur bu olayın.
    Engin Baytar'ın üzerinde de fenerbahçe forması vardıda biz mi göremedik. Yada geçen sene play off zımbırtısını çıkartan Demirören ve saz arkadaşları bunu fenerbahçesi için yapmadıda biz mi bilmiyoruz? Engin Baytar'da hakeme dokundu, ne var bunda. bişey yok bence ceza gerektircek. Aynı hakeme şampiyonlar liginde Fabregas'ta benzer bir fiziki müdahalede bulundu. Üstünde Fenerbahçe forması yok diye bişey yapmadı ona ama. Hakaret etmediğinide ispatlarsınız siz birazdan. Zaten o sinirle dua falan etmiştir, başka bişey dememiştir. O el hareketide değildi zaten. You işareti yapmış. Aslında hiç cezalık bi durumda yok. Çok gereksiz bi durum. Fenerbahçeyi böyle durdurmaya çalışıyorlar işte, napsınlar başka bi şekilde nasıl durdurcaklar koca fenerbahçeyi.

    Haklısın haklı, sonuna kadar haklısın. Çok pardon
  • 20-12-2012, 23:42:24
    #40
    Klasik fenerbahçeli nadir boşbeleş kelimeler. Cumhuriyet Cumhuriyeti dışarda bulmuşlar sanki.
  • 20-12-2012, 23:44:09
    #41
    Ya ben anlamadım bu fenerbahçeli gibi yorum yapan arkadaşların profilinde GALATASARAY arması var)
  • 20-12-2012, 23:45:02
    #42
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engin Baytar'ın üzerinde de fenerbahçe forması vardıda biz mi göremedik. Yada geçen sene play off zımbırtısını çıkartan Demirören ve saz arkadaşları bunu fenerbahçesi için yapmadıda biz mi bilmiyoruz? Engin Baytar'da hakeme dokundu, ne var bunda. bişey yok bence ceza gerektircek. Aynı hakeme şampiyonlar liginde Fabregas'ta benzer bir fiziki müdahalede bulundu. Üstünde Fenerbahçe forması yok diye bişey yapmadı ona ama. Hakaret etmediğinide ispatlarsınız siz birazdan. Zaten o sinirle dua falan etmiştir, başka bişey dememiştir. O el hareketide değildi zaten. You işareti yapmış. Aslında hiç cezalık bi durumda yok. Çok gereksiz bi durum. Fenerbahçeyi böyle durdurmaya çalışıyorlar işte, napsınlar başka bi şekilde nasıl durdurcaklar koca fenerbahçeyi.

    Haklısın haklı, sonuna kadar haklısın. Çok pardon
    Hehe Durduk Yere 2 Maç Ceza Verilen Caner Erkin ile durdurmaya çalıştılar Eskişehir maçınca 10 kişi ile 1-1 kaldığımız maç varya hani hatırladınmı ?
    Geçen sene F.terim denen şahsiyetin Final maçı öncesi tedbirini kaldırarak yaptılar? Nerde Terimin cezası ertelenmişti. Elendiğiniz Türkiye Kupasındam mı çekecek cezasını? Hagi alanen hakemin yüzüne tükürmüştü kaç maç verildi? he pardon yaşın pek tutmaz belki söyliyeyim 5 maç verilmişti ?
  • 20-12-2012, 23:45:38
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engin Baytar'ın üzerinde de fenerbahçe forması vardıda biz mi göremedik. Yada geçen sene play off zımbırtısını çıkartan Demirören ve saz arkadaşları bunu fenerbahçesi için yapmadıda biz mi bilmiyoruz? Engin Baytar'da hakeme dokundu, ne var bunda. bişey yok bence ceza gerektircek. Aynı hakeme şampiyonlar liginde Fabregas'ta benzer bir fiziki müdahalede bulundu. Üstünde Fenerbahçe forması yok diye bişey yapmadı ona ama. Hakaret etmediğinide ispatlarsınız siz birazdan. Zaten o sinirle dua falan etmiştir, başka bişey dememiştir. O el hareketide değildi zaten. You işareti yapmış. Aslında hiç cezalık bi durumda yok. Çok gereksiz bi durum. Fenerbahçeyi böyle durdurmaya çalışıyorlar işte, napsınlar başka bi şekilde nasıl durdurcaklar koca fenerbahçeyi.

    Haklısın haklı, sonuna kadar haklısın. Çok pardon
    3 Temmuz sayesinde şampiyon olan takımın taraftarının çırpınışları.. Doğru hiç gerek yoktu Niang'ın, Lugano'nun, Santos'un gitmesine. Yarım dönem forvetsiz oynamamıza hiç gerek yoktu. Yoksa yine yarım puanla şampiyon olurdunuz zaten

    23 Ağustos 2011 - Playoff kabul edildi.
    12 Eylül 2011 - Lig başladı

    Play-off en çok kimi etkiler? Son şampiyonu mu? yoksa 2010-2011 sezonunda 6. olmuş bir takımı mı?

    Bunu anladığın an senle futbol tartışırım. Engelli listeme ekledim konuş dur artık
  • 20-12-2012, 23:45:54
    #44
    Verilen ceza hakikaten fazla olmuş 7-8 olsa tamamda 11 maç gerçekten çok olmuş.
  • 20-12-2012, 23:47:01
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yerinde bir karar olmuş