Meireles'in armayı tutması şovmuş. Şov Cristian'ın yaptığıdır. Adam 9 maç yokları oynar 10. maç gol atar armayı gösterir. Şov budur işte.

Meireles'in kendini taraftara beğendirme zorunluluğu mu var? Adam son Şampiyonlar Ligi şampiyonundan geldi. Hani anadolu takımından gelse neyse.

Sallayın ama mantıklı sallayın. Meireles'in Fenerbahçe ve taraftarına ihtiyacı yok. Fakat buna rağmen adam bunları yapıyorsa helal olsun. Fenerbahçe Cumhuriyeti diyoruz biz. Artık Mei de ailemize katıldı.

Allah aşkına şu Fenerbahçe Cumhuriyeti kelimesini alıntılayıp garip garip şeyler yazmayın.