Engin Baytar'ın üzerinde de fenerbahçe forması vardıda biz mi göremedik. Yada geçen sene play off zımbırtısını çıkartan Demirören ve saz arkadaşları bunu fenerbahçesi için yapmadıda biz mi bilmiyoruz? Engin Baytar'da hakeme dokundu, ne var bunda. bişey yok bence ceza gerektircek. Aynı hakeme şampiyonlar liginde Fabregas'ta benzer bir fiziki müdahalede bulundu. Üstünde Fenerbahçe forması yok diye bişey yapmadı ona ama. Hakaret etmediğinide ispatlarsınız siz birazdan. Zaten o sinirle dua falan etmiştir, başka bişey dememiştir. O el hareketide değildi zaten. You işareti yapmış. Aslında hiç cezalık bi durumda yok. Çok gereksiz bi durum. Fenerbahçeyi böyle durdurmaya çalışıyorlar işte, napsınlar başka bi şekilde nasıl durdurcaklar koca fenerbahçeyi.
Haklısın haklı, sonuna kadar haklısın. Çok pardon
Hehe Durduk Yere 2 Maç Ceza Verilen Caner Erkin ile durdurmaya çalıştılar Eskişehir maçınca 10 kişi ile 1-1 kaldığımız maç varya hani hatırladınmı ?
Geçen sene F.terim denen şahsiyetin Final maçı öncesi tedbirini kaldırarak yaptılar? Nerde Terimin cezası ertelenmişti. Elendiğiniz Türkiye Kupasındam mı çekecek cezasını? Hagi alanen hakemin yüzüne tükürmüştü kaç maç verildi? he pardon yaşın pek tutmaz belki söyliyeyim 5 maç verilmişti ?