• 21-12-2012, 00:11:29
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Açıklama

    Alıntı
    PFDK’nın oyuncumuz Raul Meireles hakkında vermiş olduğu 12 maçlık ceza kamuoyunun malumudur.

    Bilinmelidir ki Fenerbahçe Yönetim Kurulu olarak, haksız ve mesnetsiz olarak verilmiş bu cezanın tarafımızdan kabul edilebilir nitelikte olmadığını ve bu cezanın futbolcumuz Raul Meireles’e değil tüm camia olarak Fenerbahçe’ye verilmiş bir ceza olduğunun farkındayız.

    PFDK kararı sonrasında bu kararla ilgili olarak devam eden disiplin yargılaması nedeniyle göstermek zorunda olduğumuz sabır ve sukunet saklı kalmak kaydıyla;
    Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun olağanüstü olarak toplanacağını,
    Kararla ilgili olarak Tahkim Kuruluna gerekli müracaatın yapılacağını ve duruşma talep edileceğini,
    Tahkim Kurulu’nda yapılacak duruşmaya Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Aziz Yıldırım ve diğer tüm ilgililerin bizzat katılacağını,
    Tarafımızdan konuya verilen önem nedeniyle hukuki mücadelemizin devamında ise Yönetim Kurulumuz tarafından alınacak kararların radikal ve Türk futbolunu yakından ilgilendirecek nitelikte kararlar olacağını tüm kamuoyuna bildiririz:

    Fenerbahçe Spor Kulübü
  • 21-12-2012, 00:12:04
    #65
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sapına kadar GALATASARAY'lıyım. Ben bu videodaki maçla ilgili bi konuda yine uzun uzun yazmıştım ve herkes bi güzel susmuştu ama şimdi inan tekrar yazamıcam aynı şeyleri. Sen bi zahmet araştır bak iyice, yorma beni

    Sana sadece şöyle bi tüyo veriyim araştırırken zorlanma. O sene Galatasaray Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış? Ve Beşiktaş Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış ? Bunlara bi bak, sonra Ankaragücünün diğer maçlarınada bi bak. Yeterli olur sanırım bunlar. He anlamazsan yine, senin içinde güzel güzel yazarım sorun değil. Vaktimi birazda senin için ayırıyım nolmuş yani

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:51 --



    Bu şekilde başarılar dileyen ben de dahil çok Galatasaraylı gösterebilirim sana. Mesele buysa.
    boş laflara karnımız tok bizim sapına kadar 6sliysen azcık delikanlı ol hemen gireyim ortalığı karıştırıyım işiniz gücünüz bu
  • 21-12-2012, 00:13:33
    #66
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş laflara karnımız tok bizim sapına kadar 6sliysen azcık delikanlı ol hemen gireyim ortalığı karıştırıyım işiniz gücünüz bu
    İşte senin gibilerin yapabileceği tek şey bu. Daha da bişey demeye gerek yok sanırım. Sen mesajı almışsın
  • 21-12-2012, 00:16:56
    #67
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte senin gibilerin yapabileceği tek şey bu. Daha da bişey demeye gerek yok sanırım. Sen mesajı almışsın
    oooooooooooo zati bişi demene gerek yoktu başkanımız noktayı koyalı çok oldu

  • 21-12-2012, 00:18:46
    #68
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oooooooooooo zati bişi demene gerek yoktu başkanımız noktayı koyalı çok oldu

    Size göre üstünlük bize karşı aldıgınız galibiyetlerdir.
    Bize göre ise üstünlük, dünya çapında elde edilmiş başarılardır.

    Aziz Beyinizde haklı tabiki. Bişey diyemeyiz adamcağıza.

    Ek olarak ;

    Alıntı
    Tahrik amaçlı, mesnetsiz, sorumsuz, yakışıksız ve çaresiz ifadeler. Bizim tarafımızdan bir cevap gerektirmiyor
  • 21-12-2012, 00:25:37
    #69
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Size göre üstünlük bize karşı aldıgınız galibiyetlerdir.
    Bize göre ise üstünlük, dünya çapında elde edilmiş başarılardır.

    Aziz Beyinizde haklı tabiki. Bişey diyemeyiz adamcağıza.

    Ek olarak ;
    anlamadınız bişi var zati biz size yurt dışında destek veriyoruz ama ligde hiç bir zaman utunamayacağınız tarihi hep yüzünüze carpıcaz taki sizde bi 6-0 yenene kadar
  • 21-12-2012, 00:28:52
    #70
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadınız bişi var zati biz size yurt dışında destek veriyoruz ama ligde hiç bir zaman utunamayacağınız tarihi hep yüzünüze carpıcaz taki sizde bi 6-0 yenene kadar
    zatiii sizde bizim sahamızda şampiyonluk sevinci tattınız ya bizde size 5 i 1 yerde takmadık ya çarpın durun yüzümüze. Yazık bize ama.
  • 21-12-2012, 00:30:07
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    KENDİSİNİ YAKANIN "V" HARFİ OLDUĞUNU İDDİA EDECEK

    Meireles'in, hakem Özkahya'ya tükürmediği ile ilgili kamera kayıtları Lig TV'den istenerek mahkemeye sunulacak. Ayrıca, Meireles'in yaptığı hareketin başka hiç bir kültürde "gay" anlamına gelmediği de yine uzmanlar tarafından mahkemede anlatılacak. Fakat Meireles'i kurtaracak olan ise İngilizce cümle olacak. Çünkü Meireles, F.Bahçe kulübü tarafından atanan avukata olayı "You gave me wrong book-Bana yanlış kart verdin" dediği Özkahya'nın "yu geyv" diye okunan cümlenin başındaki tamlamayı "v" harfini kaçırarak, "you gay-yu gey" yani "sen gay'sin" diye anladığını anlattı. Meireles'in savunması ise bu cümle üzerinden olacak.

    120 BİN EURO'DAN TOPLAM 250 BİN EURO'LUK TAZMİNAT DAVASI

    Maç başına 10 bin euro kazanan Meireles, 12 maçta forma giyemeyeceği için hakem Halis Özkahya aleyhine 120 bin euro'luk manevi, 130 bin euro'luk manevi olmak üzere toplam 250 bin euro'luk dava açacak. F.Bahçe kulübü, Özkahya'nın İngilizce sınavına girmesini isteyecek ve FIFA'ya yanlış bildirimde bulunduğu ve İngilizcesinin, Avrupa'da maç yönetecek düzeyde olmadığı için Özkahya'nın FIFA kokartının iptal edilmesini talep edecek.
    Fotospor yazmış ne kadar doğrudur bilinmez.
  • 21-12-2012, 00:30:24
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadınız bişi var zati biz size yurt dışında destek veriyoruz ama ligde hiç bir zaman utunamayacağınız tarihi hep yüzünüze carpıcaz taki sizde bi 6-0 yenene kadar
    hocam 6-0 yendiniz 6. oldunuz.
    İki kere GS elinizden kupa aldı. bir tanesi Türkiye Kupası 5-1 biri 3-2 süper kupa.
    Bir tanede Kadıköyde son maçta gelen şampiyonluk..
    Bence 6-0 da takılı kalmak çokta iyi bir şey değil kupa almanın yanında..