Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte senin gibilerin yapabileceği tek şey bu. Daha da bişey demeye gerek yok sanırım. Sen mesajı almışsın
oooooooooooo zati bişi demene gerek yoktu başkanımız noktayı koyalı çok oldu