frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oooooooooooo zati bişi demene gerek yoktu başkanımız noktayı koyalı çok oldu

Size göre üstünlük bize karşı aldıgınız galibiyetlerdir.
Bize göre ise üstünlük, dünya çapında elde edilmiş başarılardır.

Aziz Beyinizde haklı tabiki. Bişey diyemeyiz adamcağıza.

Ek olarak ;

Alıntı
Tahrik amaçlı, mesnetsiz, sorumsuz, yakışıksız ve çaresiz ifadeler. Bizim tarafımızdan bir cevap gerektirmiyor