anlamadınız bişi var zati biz size yurt dışında destek veriyoruz ama ligde hiç bir zaman utunamayacağınız tarihi hep yüzünüze carpıcaz taki sizde bi 6-0 yenene kadar
hocam 6-0 yendiniz 6. oldunuz.
İki kere GS elinizden kupa aldı. bir tanesi Türkiye Kupası 5-1 biri 3-2 süper kupa.
Bir tanede Kadıköyde son maçta gelen şampiyonluk..
Bence 6-0 da takılı kalmak çokta iyi bir şey değil kupa almanın yanında..