Ben Fenerbahçeliyim. Yemin ediyorum, şu adamın yaptığını gördükten sonra bir daha benim tuttuğum takımın formasını giymesini istemiyorum.
Eğer Aziz Yıldırım fevri davranmaz ve mantıklı düşünürse, bu futbolcunun sözleşmesini feshetsin.
Fenerbahçe formasını giyen bir futbolcu şovmen değildir, şereflidir.