Meirelese 11 mac ceza
90
●3.617
- 21-12-2012, 00:35:37Üyeliği durduruldu100. yılda şampiyonluğunuzu almak, 2010-2011 sezonu futbol konuşturtmamak, sahanızda ilk yenilginizi tattırmak.TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper Kupa max 5 sene konuşulur. 100. yıl olayı bundan 200 sene geçse unutulmaz. Ayrıca daha önce konuda uzun uzun yazdım. Fenerbahçe de önceki senelerde 2 defa GS'nin sahasında kupa kazandı. 1 kez de ASY'de kupa aldı.
Ha ben bunlara büyüklük kıstası demiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Sana göre öyle ama. Tek tek yazdığına göre.
Ayrıca bugün Fenerbahçe'ye sallayanlar Fenerbahçe olmasa şuan en iyi basketbol tribününe sahip olamazdı. Keza voleybol gibi branşlara bu kadar kaynak ayırmazdı. - 21-12-2012, 00:40:07konu aşık atışmasına döndü ben daha yazmıyorum siz tabiki hakılısınızdırErtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu özlü sözlerle bitiriyorum değerli vaktimi çaldınız yeter bi rahat verin futbolcu bizim futbolcu fenerin futbolcusu gelip buraya ortalığı karıştırıyorsunuz buda son sözüm olsun siz şimdi alıptı yapıp cevaplarsınız zati pauahahahaahahahahahh ama cevap vermeyeceğim için sıkıntı yok
cahillerle tartışmayın ben hiç galip gelemedim (imam gazali) - 21-12-2012, 00:42:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.muzede olan kupaların max. 5 sene konuşulur olduğunu söyelemek hata olur.Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sahada ilk yenilgi vs gibi şeyler yerine tarihte kupa ile sonuçlanan başarılar edinmek önemli..
1960-61 sezonunda sahaya şampiyon olarak gelmek ve üstelik o dönemde stadların fazlasıyla ortak kullanımına bakacak olursak bugunkü ile kıyaslamak biraz abes olur.Günümüz futbolunda ki deplasman mantığı ve rakip taraftarların alınmaması ile deplasman olayı geçmiş ile çok farklı bir boyut kazanmıştır. - 21-12-2012, 00:45:05
- 21-12-2012, 00:48:33Üyeliği durdurulduNe kadar doğrudur bilinmez araştırırken gördüm.
Kaynak: http://live.sporx.com/futbol/superli...SXHBQ307885SXQAlıntı - 21-12-2012, 00:52:35Üyeliği durdurulduCahil davula benzer, sesi çok çıkar ama içi boştur .frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi eyvallah
- 21-12-2012, 00:54:37herşey iyi güzelde bu nedir ağasinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gece gece iyi güldüm.
gece gece iyi güldüm.