• 21-12-2012, 00:34:12
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Neyse sohbetinize doyum olmaz, cümleten hayırlı geceler
  • 21-12-2012, 00:35:37
    #74
    Üyeliği durduruldu
    TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 6-0 yendiniz 6. oldunuz.
    İki kere GS elinizden kupa aldı. bir tanesi Türkiye Kupası 5-1 biri 3-2 süper kupa.
    Bir tanede Kadıköyde son maçta gelen şampiyonluk..
    Bence 6-0 da takılı kalmak çokta iyi bir şey değil kupa almanın yanında..
    100. yılda şampiyonluğunuzu almak, 2010-2011 sezonu futbol konuşturtmamak, sahanızda ilk yenilginizi tattırmak.

    Süper Kupa max 5 sene konuşulur. 100. yıl olayı bundan 200 sene geçse unutulmaz. Ayrıca daha önce konuda uzun uzun yazdım. Fenerbahçe de önceki senelerde 2 defa GS'nin sahasında kupa kazandı. 1 kez de ASY'de kupa aldı.

    Ha ben bunlara büyüklük kıstası demiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Sana göre öyle ama. Tek tek yazdığına göre.

    Ayrıca bugün Fenerbahçe'ye sallayanlar Fenerbahçe olmasa şuan en iyi basketbol tribününe sahip olamazdı. Keza voleybol gibi branşlara bu kadar kaynak ayırmazdı.
  • 21-12-2012, 00:38:17
    #75
    Keşke şöyle ensesinden tutup hava kaldırsaydı, sağa sola itekleseydi en azından değmiş olurdu cezaya.
  • 21-12-2012, 00:40:07
    #76
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zatiii sizde bizim sahamızda şampiyonluk sevinci tattınız ya bizde size 5 i 1 yerde takmadık ya çarpın durun yüzümüze. Yazık bize ama.
    konu aşık atışmasına döndü ben daha yazmıyorum siz tabiki hakılısınızdır
    şu özlü sözlerle bitiriyorum değerli vaktimi çaldınız yeter bi rahat verin futbolcu bizim futbolcu fenerin futbolcusu gelip buraya ortalığı karıştırıyorsunuz buda son sözüm olsun siz şimdi alıptı yapıp cevaplarsınız zati pauahahahaahahahahahh ama cevap vermeyeceğim için sıkıntı yok


    cahillerle tartışmayın ben hiç galip gelemedim (imam gazali)
  • 21-12-2012, 00:42:41
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100. yılda şampiyonluğunuzu almak, 2010-2011 sezonu futbol konuşturtmamak, sahanızda ilk yenilginizi tattırmak.

    Süper Kupa max 5 sene konuşulur. 100. yıl olayı bundan 200 sene geçse unutulmaz. Ayrıca daha önce konuda uzun uzun yazdım. Fenerbahçe de önceki senelerde 2 defa GS'nin sahasında kupa kazandı. 1 kez de ASY'de kupa aldı.

    Ha ben bunlara büyüklük kıstası demiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Sana göre öyle ama. Tek tek yazdığına göre.

    Ayrıca bugün Fenerbahçe'ye sallayanlar Fenerbahçe olmasa şuan en iyi basketbol tribününe sahip olamazdı. Keza voleybol gibi branşlara bu kadar kaynak ayırmazdı.
    muzede olan kupaların max. 5 sene konuşulur olduğunu söyelemek hata olur.
    Bence sahada ilk yenilgi vs gibi şeyler yerine tarihte kupa ile sonuçlanan başarılar edinmek önemli..

    1960-61 sezonunda sahaya şampiyon olarak gelmek ve üstelik o dönemde stadların fazlasıyla ortak kullanımına bakacak olursak bugunkü ile kıyaslamak biraz abes olur.Günümüz futbolunda ki deplasman mantığı ve rakip taraftarların alınmaması ile deplasman olayı geçmiş ile çok farklı bir boyut kazanmıştır.
  • 21-12-2012, 00:45:05
    #78
    www.antu.com görseli izleyin.

    Arkadaşlar Hakemin Suratına Tükürmediği Ap Açıkca Belli...

    .....
  • 21-12-2012, 00:48:33
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar doğrudur bilinmez araştırırken gördüm.

    Alıntı
    BOAS: "RAUL'UN GAY İŞARETİ YAPMASI OLASI DEĞİL"

    TORRES: "RAUL LEHİNE TÜM PARAMI ORTAYA KOYARIM"
    Kaynak: http://live.sporx.com/futbol/superli...SXHBQ307885SXQ
  • 21-12-2012, 00:52:35
    #80
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu aşık atışmasına döndü ben daha yazmıyorum siz tabiki hakılısınızdır
    şu özlü sözlerle bitiriyorum değerli vaktimi çaldınız yeter bi rahat verin futbolcu bizim futbolcu fenerin futbolcusu gelip buraya ortalığı karıştırıyorsunuz buda son sözüm olsun siz şimdi alıptı yapıp cevaplarsınız zati pauahahahaahahahahahh ama cevap vermeyeceğim için sıkıntı yok


    cahillerle tartışmayın ben hiç galip gelemedim (imam gazali)
    Cahil davula benzer, sesi çok çıkar ama içi boştur .


    Hadi eyvallah
  • 21-12-2012, 00:54:37
    #81
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cristiano Ronaldo: "Meireles Canını Sıkma Bütün Portekiz ve Fenerbahçe Taraftarı Seni Seviyor, Moralini Bozma Seninleyiz."

    Kaynak : Twitter
    herşey iyi güzelde bu nedir ağa gece gece iyi güldüm.