hocam 6-0 yendiniz 6. oldunuz.
İki kere GS elinizden kupa aldı. bir tanesi Türkiye Kupası 5-1 biri 3-2 süper kupa.
Bir tanede Kadıköyde son maçta gelen şampiyonluk..
Bence 6-0 da takılı kalmak çokta iyi bir şey değil kupa almanın yanında..
100. yılda şampiyonluğunuzu almak, 2010-2011 sezonu futbol konuşturtmamak, sahanızda ilk yenilginizi tattırmak.
Süper Kupa max 5 sene konuşulur. 100. yıl olayı bundan 200 sene geçse unutulmaz. Ayrıca daha önce konuda uzun uzun yazdım. Fenerbahçe de önceki senelerde 2 defa GS'nin sahasında kupa kazandı. 1 kez de ASY'de kupa aldı.
Ha ben bunlara büyüklük kıstası demiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Sana göre öyle ama. Tek tek yazdığına göre.
Ayrıca bugün Fenerbahçe'ye sallayanlar Fenerbahçe olmasa şuan en iyi basketbol tribününe sahip olamazdı. Keza voleybol gibi branşlara bu kadar kaynak ayırmazdı.