• 20-12-2012, 23:23:29
    #28
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haketmedi diyen cıkmaz inşallah şimdi.
    Yorum yaparken, fikrimizi söylerken sana soracak değiliz. HAKETMEDİ

    El Hareketinden 3 maç ceza verdiler. Tamam ona eyvallah dilyelim. Peki ya Tükürme bütün kameralardan baksınlar tükürme varmı. Adam sinirli bir şekilde konuşurken azından haliyle tükürük çıkıyor allah bilir ona tükürme diyordur bu şeref yoksunları.....

    (P)rofesyonel (F)enerbahçeyi (D)urdurma (K)urulu (!)

    Meireles'in Tek Suçu Üzerinde Fenerbahçe Forması olması.

    PFDK Bütün dünyaya Türkiye de ADALETSİZLİK dağıttığını çok iyi bir şekilde duyurdu. Allah hepsininde cezasını versin.
    C.Ronaldo : Meireles Canını Sıkma Bütün Portekiz ve Fenerbahçe Taraftarı Seni Seviyor , Moralini Bozma Seninleyiz.


    BAĞIRIRKEN AZINDAN TÜKÜRÜK ÇIKMAK NE ZAMANDAN BELLİDİR YÜZE TÜKÜRME OLDU ? Meireleles'in hakeme yaptığı bağırmadan sonra başka bir açıklaması yoktur bu olayın.
  • 20-12-2012, 23:26:53
    #29
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ettiğini buldu. Olcak hareket değildi. Takımı yaktı resmen.
    Ardından armayı öptü çıkarken. Şov yaptı resmen kendi taraftarlarına. Zaten bilinçli fenerbahçe taraftarı hakettiğini söyler.
  • 20-12-2012, 23:32:48
    #30
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yaparken, fikrimizi söylerken sana soracak değiliz. HAKETMEDİ

    El Hareketinden 3 maç ceza verdiler. Tamam ona eyvallah dilyelim. Peki ya Tükürme bütün kameralardan baksınlar tükürme varmı. Adam sinirli bir şekilde konuşurken azından haliyle tükürük çıkıyor allah bilir ona tükürme diyordur bu şeref yoksunları.....

    (P)rofesyonel (F)enerbahçeyi (D)urdurma (K)urulu (!)

    Meireles'in Tek Suçu Üzerinde Fenerbahçe Forması olması.

    PFDK Bütün dünyaya Türkiye de ADALETSİZLİK dağıttığını çok iyi bir şekilde duyurdu. Allah hepsininde cezasını versin.
    C.Ronaldo : Meireles Canını Sıkma Bütün Portekiz ve Fenerbahçe Taraftarı Seni Seviyor , Moralini Bozma Seninleyiz.


    BAĞIRIRKEN AZINDAN TÜKÜRÜK ÇIKMAK NE ZAMANDAN BELLİDİR YÜZE TÜKÜRME OLDU ? Meireleles'in hakeme yaptığı bağırmadan sonra başka bir açıklaması yoktur bu olayın.
    Tek sucu fenerbahce formasi olmasi mi? Guldum hemde sesli

    Federasyonu yoneten fener . Gecen sezona bir goz atalim play off kimin icin cikartildi acaba sonra neden iptal edildi. O isaret senin gozunde 3 mac mi sadece yani ? Harbiden fanatiklikten gozun kor olmus...

    Nokia 3310 cihazimdan tapatalk 2 ile gonderilmistir.
  • 20-12-2012, 23:33:04
    #31
    Duyunca inanamadim acikcasi ben fedarasyonun fenerli bir futbolcuya 3 mac verip sonra itiraz ile 2 maca indirdigi cezalara alismistim mireles e de 1 bucuk mac felan verirler diye bekliyordum acaba ''mayalar '' mi ?
  • 20-12-2012, 23:33:16
    #32
    Haksız bir ceza. Olayın fenerbahçe değilde profesyonel bir futbolcunun kariyerini zedeleme olayı olduğunu kimsenin unutmaması gerekir.
  • 20-12-2012, 23:34:33
    #33
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız bir ceza. Olayın fenerbahçe değilde profesyonel bir futbolcunun kariyerini zedeleme olayı olduğunu kimsenin unutmaması gerekir.
    he dediğin gibidir

    senin kendi vatanının kendi hakemine tükürecek sende böyle el alemin futbolcusunu savunacaksın he. sinyalsiz
  • 20-12-2012, 23:34:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    DohPitch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sucu fenerbahce formasi olmasi mi? Guldum hemde sesli

    Federasyonu yoneten fener . Gecen sezona bir goz atalim play off kimin icin cikartildi acaba sonra neden iptal edildi. O isaret senin gozunde 3 mac mi sadece yani ? Harbiden fanatiklikten gozun kor olmus...

    Nokia 3310 cihazimdan tapatalk 2 ile gonderilmistir.
    Play-off ne zaman çıkarıldı onu da bir araştırsan kendi kendine rezil olmamış olursun
  • 20-12-2012, 23:35:44
    #35
    DohPitch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sucu fenerbahce formasi olmasi mi? Guldum hemde sesli

    Federasyonu yoneten fener . Gecen sezona bir goz atalim play off kimin icin cikartildi acaba sonra neden iptal edildi. O isaret senin gozunde 3 mac mi sadece yani ? Harbiden fanatiklikten gozun kor olmus...

    Nokia 3310 cihazimdan tapatalk 2 ile gonderilmistir.
    Hahahahaha asıl ben sesli gördüm. O işarade PFDK' denen kurum 3 maç vermiş işte senin anlayışında sıkıntı var.

    Yani sıkıntı yapma cezaları ben vermiyorum. Hehehe

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:49 --

    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Play-off ne zaman çıkarıldı onu da bir araştırsan kendi kendine rezil olmamış olursun
    Üstad boşkoy gençler büyüyecek.
  • 20-12-2012, 23:37:12
    #36
    Fenerbahçe Düşmanlarına Hediye Ediyorum Stok Sınırı Yoktur Bol Bol Yakabilirsiniz.