Tek sucu fenerbahce formasi olmasi mi? Guldum hemde sesli
Federasyonu yoneten fener . Gecen sezona bir goz atalim play off kimin icin cikartildi acaba sonra neden iptal edildi. O isaret senin gozunde 3 mac mi sadece yani ? Harbiden fanatiklikten gozun kor olmus...
Nokia 3310 cihazimdan tapatalk 2 ile gonderilmistir.
Play-off ne zaman çıkarıldı onu da bir araştırsan kendi kendine rezil olmamış olursun