DohPitch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek sucu fenerbahce formasi olmasi mi? Guldum hemde sesli

Federasyonu yoneten fener . Gecen sezona bir goz atalim play off kimin icin cikartildi acaba sonra neden iptal edildi. O isaret senin gozunde 3 mac mi sadece yani ? Harbiden fanatiklikten gozun kor olmus...

Nokia 3310 cihazimdan tapatalk 2 ile gonderilmistir.
Hahahahaha asıl ben sesli gördüm. O işarade PFDK' denen kurum 3 maç vermiş işte senin anlayışında sıkıntı var.

Yani sıkıntı yapma cezaları ben vermiyorum. Hehehe

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:49 --

Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Play-off ne zaman çıkarıldı onu da bir araştırsan kendi kendine rezil olmamış olursun
Üstad boşkoy gençler büyüyecek.