Meirelese 11 mac ceza
90
●3.617
- 20-12-2012, 23:49:32PFDK, Meireles'in tükürmediği belli olan ters açıdan görüntüleri toplantıda izlemedi. (TRT spikeri Levent Özçelik)sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2012, 23:50:51Üyeliği durdurulduBen ŞL'de senin tuttuğun takımı destekliyorum değil mi? Nedir bu Fener düşmanlığı ya. Hep bu 100. yıldan dolayıYatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldıramadı adamlar.
Milliyetçi takılırsınız ŞL'yi alınca bizim ŞL'miz var diye laf yapmaya çalışırsınız bize
- 20-12-2012, 23:52:20ya boşverin futbol bilgisi olmayan, işi gücü laf olsun torba olsun olanlara laf yetiştirmeyin..
Final grubunu bile sezon başında 5-6 as oyuncusunu gönderen Fenerbahçe için çıkarıldığını söylüyorlar ya..
Bu ülkede ne kadar futbol cahili var şaşkınlıkla izliyorum
- 20-12-2012, 23:54:56Üyeliği durdurulduCaner'i mi savunacaksın kalkıp bana şimdi ? Bu adamın ne oldugunu bilmeyen var mı acaba...Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terim'e verilen ceza ne kadar haklıydıda cezanın ertelenmesinden yada başka bişeyden bahseder oldunuz ? Maç sonlarında hakeme atıp tutmak hakaret etmek gerçekten ceza gerektiren bi durumsa, hiç bi kulup sahaya teknik direktörle cıkamaz zaman zaman. Hakemlerden dert yanmayan bi tane T.direktör var mı acaba?
Benim yaşım tutar hepsine sen merak etme
Uefa kupası Süper kupa görmüş insanlarız çok şükür. 5 maç verildi diye söylüyorsun işte. Az mı ? Meireles'in ceza alma sebebi sadece tükürme muhabbetimi ki bunu onla kıyaslıyorsunuz?
Ondan önceki sene bilmem kaç maçta şike yaparak şampiyon olan takımın taraftarları bunları söylüyor ya gerçekten çok ilginç. Biz mi dedik şike yapın sonrada futbolcuları oraya buraya gönderin diye ? Yarım puanla şampiyon olmadık, 9 puan farkla oldukBekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Play off zımbırtısı size verilen son bir şanstı ama ilahi adalet, bu play off yüzünden KADIKÖY'ünüzde kaldırdık kupamızı.
Play offun kabul edilişiyle ligin başlaması arasındaki baglantı nedir? Şike süreci ne zaman başladı? Play off ne zaman çıkartıldı? Asıl sorular bunlar
Sen benle futbol falan tartışamazsın. Onu bi netleştirelim. Engelli listene eklemende isabet olmuş. Yapabilcegin tek şey bu zaten
- 20-12-2012, 23:57:4815 20 maç verseydiler keşke.Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2012, 23:58:22gene kalvyesi olan yazmış
nedir arkadaş feneri niye çekemiyorsunuz anlamıyorumki 6 tane babalar gibi gol attılar tamamda bukadarda kinci olmayın
Kaldıramadı adamlar.

Play off zımbırtısı size verilen son bir şanstı ama ilahi adalet, bu play off yüzünden KADIKÖY'ünüzde kaldırdık kupamızı.