Ben ŞL'de senin tuttuğun takımı destekliyorum değil mi? Nedir bu Fener düşmanlığı ya. Hep bu 100. yıldan dolayı

Kaldıramadı adamlar.
Milliyetçi takılırsınız ŞL'yi alınca bizim ŞL'miz var diye laf yapmaya çalışırsınız bize
15 20 maç verseydiler keşke.