ya boşverin futbol bilgisi olmayan, işi gücü laf olsun torba olsun olanlara laf yetiştirmeyin..

Final grubunu bile sezon başında 5-6 as oyuncusunu gönderen Fenerbahçe için çıkarıldığını söylüyorlar ya..
Bu ülkede ne kadar futbol cahili var şaşkınlıkla izliyorum