Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engin Baytar'ın üzerinde de fenerbahçe forması vardıda biz mi göremedik. Yada geçen sene play off zımbırtısını çıkartan Demirören ve saz arkadaşları bunu fenerbahçesi için yapmadıda biz mi bilmiyoruz? Engin Baytar'da hakeme dokundu, ne var bunda. bişey yok bence ceza gerektircek. Aynı hakeme şampiyonlar liginde Fabregas'ta benzer bir fiziki müdahalede bulundu. Üstünde Fenerbahçe forması yok diye bişey yapmadı ona ama. Hakaret etmediğinide ispatlarsınız siz birazdan. Zaten o sinirle dua falan etmiştir, başka bişey dememiştir. O el hareketide değildi zaten. You işareti yapmış. Aslında hiç cezalık bi durumda yok. Çok gereksiz bi durum. Fenerbahçeyi böyle durdurmaya çalışıyorlar işte, napsınlar başka bi şekilde nasıl durdurcaklar koca fenerbahçeyi.

Haklısın haklı, sonuna kadar haklısın. Çok pardon
3 Temmuz sayesinde şampiyon olan takımın taraftarının çırpınışları.. Doğru hiç gerek yoktu Niang'ın, Lugano'nun, Santos'un gitmesine. Yarım dönem forvetsiz oynamamıza hiç gerek yoktu. Yoksa yine yarım puanla şampiyon olurdunuz zaten

23 Ağustos 2011 - Playoff kabul edildi.
12 Eylül 2011 - Lig başladı

Play-off en çok kimi etkiler? Son şampiyonu mu? yoksa 2010-2011 sezonunda 6. olmuş bir takımı mı?

Bunu anladığın an senle futbol tartışırım. Engelli listeme ekledim konuş dur artık