hocam 1 yıl ertlenmedi mi o ceza ? Ben bir yıl diye biliyorum ?
Hocam hani derler ya devlet politikaları var diye,aynı şekilde futbol politikaları da var burada.Devlette söz,futbolda para yapıyor bu politikayı.Eminim bu ceza arada kaynayıp gidecek.Aykut Kocaman'ın aynı şekilde böyle bir cezası olsaydı her gün tvde,gazetede yayınlanır laf sokulurdu..