ezelirakibimizi yani gs başarılar dilerim Türkiyede rakip olabiliriz ama yabancıyla hangi takımımız oynarsa destekçiyiz fenerbahçemede başarılar tabi

kuralar baya güzel olmuş 2 takımımızda diğer takımlara göre kolay rakiplere düşmüş