Caner'i mi savunacaksın kalkıp bana şimdi ? Bu adamın ne oldugunu bilmeyen var mı acaba...
Terim'e verilen ceza ne kadar haklıydıda cezanın ertelenmesinden yada başka bişeyden bahseder oldunuz ? Maç sonlarında hakeme atıp tutmak hakaret etmek gerçekten ceza gerektiren bi durumsa, hiç bi kulup sahaya teknik direktörle cıkamaz zaman zaman. Hakemlerden dert yanmayan bi tane T.direktör var mı acaba?
Benim yaşım tutar hepsine sen merak etme

Uefa kupası Süper kupa görmüş insanlarız çok şükür. 5 maç verildi diye söylüyorsun işte. Az mı ? Meireles'in ceza alma sebebi sadece tükürme muhabbetimi ki bunu onla kıyaslıyorsunuz?
Ondan önceki sene bilmem kaç maçta şike yaparak şampiyon olan takımın taraftarları bunları söylüyor ya gerçekten çok ilginç. Biz mi dedik şike yapın sonrada futbolcuları oraya buraya gönderin diye ? Yarım puanla şampiyon olmadık, 9 puan farkla olduk

Play off zımbırtısı size verilen son bir şanstı ama ilahi adalet, bu play off yüzünden KADIKÖY'ünüzde kaldırdık kupamızı.
Play offun kabul edilişiyle ligin başlaması arasındaki baglantı nedir? Şike süreci ne zaman başladı? Play off ne zaman çıkartıldı? Asıl sorular bunlar
Sen benle futbol falan tartışamazsın. Onu bi netleştirelim. Engelli listene eklemende isabet olmuş. Yapabilcegin tek şey bu zaten