Komik gerçekten

Feneri neden çekemeyelim. 6 tane babalar gibi gol attılar he

Sonrada tamam sizin uefa kupanız var diye dalga geçtiğinizi sanarsınız. Acaba kinci olan kim, onu iyi bi düşünmek lazım
kinci olsam bunu yazarmıydım ??????????????????????????
https://www.r10.net/1066448497-post63.html