frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaw arkadaş senne sallıyorsun deminden beri alsana şike
http://www.youtube.com/watch?v=y4EzMPlD0T4
izlede gör muhtemelen gslidindir googleye yaz ankaragücü gs macı 8-0 macının gerçek yüzü diye gör
Evet sapına kadar GALATASARAY'lıyım. Ben bu videodaki maçla ilgili bi konuda yine uzun uzun yazmıştım ve herkes bi güzel susmuştu ama şimdi inan tekrar yazamıcam aynı şeyleri. Sen bi zahmet araştır bak iyice, yorma beni

Sana sadece şöyle bi tüyo veriyim araştırırken zorlanma. O sene Galatasaray Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış? Ve Beşiktaş Ankaragücüne toplamda kaç gol atmış ? Bunlara bi bak, sonra Ankaragücünün diğer maçlarınada bi bak. Yeterli olur sanırım bunlar. He anlamazsan yine, senin içinde güzel güzel yazarım sorun değil. Vaktimi birazda senin için ayırıyım nolmuş yani

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:51 --

frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kinci olsam bunu yazarmıydım ??????????????????????????
https://www.r10.net/1066448497-post63.html
Bu şekilde başarılar dileyen ben de dahil çok Galatasaraylı gösterebilirim sana. Mesele buysa.