• 04-10-2009, 17:53:43
    #46
    Üyeliği durduruldu
    sc0rpi10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be 5 dk da üst oldu.Galatasary'ın 5 dk da 3 gol yemesi Rjkaard'ın beceriksizliğinden bi teknik direktörün maça hiçmi katkısı olmaz.
    Bence onu alarak "tamam her maçı alırız rijko geldi nasıl olsa" diye düşünen yönetimin suçu bu skor..
  • 04-10-2009, 17:54:41
    #47
    Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.
  • 04-10-2009, 17:55:15
    #48
    Üyeliği durduruldu
    IlI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atarız yine 3-5 =)
    Arkadaş A.Gücü'nü tutuyordu sanırım
  • 04-10-2009, 17:55:46
    #49
    Üyeliği durduruldu
    annahh pis dağıttılar
  • 04-10-2009, 17:55:48
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende 1 oynamıştım.. Sadece fener maçına kaldık.. Fenerde yenerse kuponu siteye ekleyeceğim.. Görün bak kaçlira kazanmışım akşam için süper tahminler var
  • 04-10-2009, 17:57:00
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben bir Galatasaraylı olarak Ankaragücü'nü tebrik ediyorum.

    Galatasaraylı futbolcular oynamazsa Teknik adam ne yapsın. Futbolcuların aldıkları paralar Ankaragücü oyuncularının aldıkları paralardan kat kat yukarda ama biz yenemiyoruz.

    Futbolcularımıza sadece bu maç için yazıklar olsun diyorum. Aldıklarını paranın hakkını vererek oynayan oyuncu yok bu ülkede. Neyse sağlık olsun. İnş. ilerleyen haftalarda akıllarınız da boyle sonuçlar almayız.
  • 04-10-2009, 17:57:07
    #52
    sc0rpi10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be 5 dk da üst oldu.Galatasary'ın 5 dk da 3 gol yemesi Rjkaard'ın beceriksizliğinden bi teknik direktörün maça hiçmi katkısı olmaz.
    takım bukadar ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..
  • 04-10-2009, 17:57:15
    #53
    Üyeliği durduruldu
    İddaada üst oynayanlar eminim ki böyle bi skoru düşünüp de yazmamışlardır kuponlarına.
  • 04-10-2009, 17:58:07
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.
    21. Yüzyılda evinde hiç yenemediğiniz bir takımla oynayacaktınız sanırım, yanlış hatırlamıyorum değil mi ?