Konu
Ankaragücü - Galatasaray
04-10-2009, 17:54:41
#47
Zapotec
Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.