• 04-10-2009, 17:58:42
    #55
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.
    FB YENERSE PUAN FARKI 5 ARKADAŞ.10.HAFTA GS YENSE YİNE LİDER FB2 Puanla.YENEMEYECEĞİNE GÖRE PUAN FARKI 8 haha
  • 04-10-2009, 17:59:32
    #56
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş A.Gücü'nü tutuyordu sanırım
    bu komikti
  • 04-10-2009, 17:59:41
    #57
    Üyeliği durduruldu
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takım bukadar ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..
    Noldu her şey para değil diyordunuz birkaç ay önceye kadar. Anladınız mı şimdi sorunu ?
  • 04-10-2009, 18:00:51
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler Ankaragücü.


    Günün en güzel haberi.
  • 04-10-2009, 18:00:55
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Ne olursa olsun Yine herkes korksun bizden !!!
  • 04-10-2009, 18:01:00
    #60
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21. Yüzyılda evinde hiç yenemediğiniz bir takımla oynayacaktınız sanırım, yanlış hatırlamıyorum değil mi ?
    Bebe yol al.
    Senin yaşını 3 ile çarpsak gene yetişemiyosun Türkiye Kupasına.
    Gelip burda kelime yapma.
  • 04-10-2009, 18:01:41
    #61
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu her şey para değil diyordunuz birkaç ay önceye kadar. Anladınız mı şimdi sorunu ?
    Hala da herşey para değil zaten,1 maçla da dünyanın sonu değil,maraton uzun,son gülen iyi güler,hemen havaya girmeyin..
  • 04-10-2009, 18:01:45
    #62


    ÇOK ÜZÜLDÜK
  • 04-10-2009, 18:01:57
    #63
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bebe yol al.
    Senin yaşını 3 ile çarpsak gene yetişemiyosun Türkiye Kupasına.
    Gelip burda kelime yapma.
    Al işte adam gibi yorum yapmayı bilmeyen bir Galatasaray'lı örneği.. (Genelleme değil)