Konu
Ankaragücü - Galatasaray
04-10-2009, 17:58:42
#55
Friqx
Zapotec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.
FB YENERSE PUAN FARKI 5 ARKADAŞ.10.HAFTA GS YENSE YİNE LİDER FB2 Puanla.YENEMEYECEĞİNE GÖRE PUAN FARKI 8
haha