• 04-10-2009, 18:02:18
    #64
    Ankaragücü'ne tebrikler, atamayana atarlar. Okadar belliydiki yenileceğimiz, sağlık olsun.
  • 04-10-2009, 18:03:28
    #65
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takım bukadar ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..
    Teknik adam takım kötü oynuyorsa takıma müdahale etmesi gerekir,Rjkaard ne yapıyor forvet çıkarıyor forvet sokuyor,orta saha çıkarıyor orta saha sokuyor kötü bi durumda B planı denilen bir şey olmalı.
  • 04-10-2009, 18:04:14
    #66
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al işte adam gibi yorum yapmayı bilmeyen bir Galatasaray'lı örneği.. (Genelleme değil)
    Bana adamlıktan söz eden senmisin ?


    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saldır saldır Ankara oooooooo!!!

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-0 oldu puhahaha

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaragücü'nün renkleri Sarı-Lacivert Zaman olsa 6 bile olur..

    Hadi yavru kuşum..
  • 04-10-2009, 18:04:22
    #67
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bebe yol al.
    Senin yaşını 3 ile çarpsak gene yetişemiyosun Türkiye Kupasına.
    Gelip burda kelime yapma.
    Babanın forumumu burası ?? BEBE YOL AL FELAN TERBİYENE TAKIN.
  • 04-10-2009, 18:05:30
    #68
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana adamlıktan söz eden senmisin ?

    Hadi yavru kuşum..
    Sana veya kişiliğine karşı en ufak bir hakaretim olmadı, terbiyeni takınmayı bil bilmiyorsan girme bu katagoriye. 3tür aynı şeyi yapıyorsun!
  • 04-10-2009, 18:05:33
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler Ankaragücü ! Helal olsun
  • 04-10-2009, 18:05:45
    #70
    Üyeliği durduruldu
    bu maçta yenilmek takımı daha iyi motive eder bence çünkü yenilgisiz giden takım herzaman baskı altında oluyor
  • 04-10-2009, 18:06:24
    #71
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu maçta yenilmek takımı daha iyi motive eder bence çünkü yenilgisiz giden takım herzaman baskı altında oluyor
    Anlayışına bayıldım.
  • 04-10-2009, 18:06:46
    #72
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana veya kişiliğine karşı en ufak bir hakaretim olmadı, terbiyeni takınmayı bil bilmiyorsan girme bu katagoriye. 3tür aynı şeyi yapıyorsun!
    Terbiyesizliği her zaman sen yapıyorsun.
    Bunuda açıklamıştım sana.
    İkidir uyardım diyelim ?