Ankaragücü - Galatasaray
83
●2.990
- 04-10-2009, 18:03:28Teknik adam takım kötü oynuyorsa takıma müdahale etmesi gerekir,Rjkaard ne yapıyor forvet çıkarıyor forvet sokuyor,orta saha çıkarıyor orta saha sokuyor kötü bi durumda B planı denilen bir şey olmalı.hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2009, 18:04:14Bana adamlıktan söz eden senmisin ?Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi yavru kuşum.. - 04-10-2009, 18:04:22Babanın forumumu burası ?? BEBE YOL AL FELAN TERBİYENE TAKIN.MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2009, 18:05:30Üyeliği durdurulduSana veya kişiliğine karşı en ufak bir hakaretim olmadı, terbiyeni takınmayı bil bilmiyorsan girme bu katagoriye. 3tür aynı şeyi yapıyorsun!MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2009, 18:06:46Terbiyesizliği her zaman sen yapıyorsun.Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunuda açıklamıştım sana.
İkidir uyardım diyelim ?

Zaman olsa 6 bile olur..