hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takım bukadar ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..
Teknik adam takım kötü oynuyorsa takıma müdahale etmesi gerekir,Rjkaard ne yapıyor forvet çıkarıyor forvet sokuyor,orta saha çıkarıyor orta saha sokuyor kötü bi durumda B planı denilen bir şey olmalı.