• 04-10-2009, 17:43:12
    #28
    çaktık
  • 04-10-2009, 17:43:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    1-0 bitecek sanırım. Eğer Fenerbahçe'miz bugün kazanırsa Galatasaray büyük bir darbe almış olur..
  • 04-10-2009, 17:45:20
    #30
    ooooooooo 33333333333333333 geliyo
  • 04-10-2009, 17:45:33
    #31
    gollllll 2-0 :d:d:d:d
  • 04-10-2009, 17:46:35
    #32
    oooooo 44444 geliyooooo
  • 04-10-2009, 17:46:39
    #33
    3-0 oldu
  • 04-10-2009, 17:47:26
    #34
    bu ne ya nasıl ard arda gol oluyor :S
  • 04-10-2009, 17:47:36
    #35
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-0 oldu
    Zeynel yorumlarını bekliyoruz.
  • 04-10-2009, 17:48:06
    #36
    Üyeliği durduruldu
    3-0 oldu puhahaha