• 04-10-2009, 18:10:19
    #82
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burak yaşın ufak adam ol büyüklerine saygılı ol tavırların çocukluğunu dahada öne çıkartıyor .
    Saygıda kusur ettiğimi düşünmüyorum. Bir mesajımı göster bu konu içerisinden "al saygısızlık" yapmışsın de eyvallah derim.
  • 04-10-2009, 18:11:15
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygıda kusur ettiğimi düşünmüyorum. Bir mesajımı göster bu konu içerisinden "al saygısızlık" yapmışsın de eyvallah derim.
    Hocaaa ne bu ankara sevdası başladı sende? rahat bıraksanız konuyu biz güzel bir mac hakkında konuşsakk ?
  • 04-10-2009, 18:12:19
    #84
    Tartışmaya gerek yok arkadaşlar.Her iki takımda Türkiye'nin takımı.Bir birimizi kırmaya gerek yok.