Konu
Ankaragücü - Galatasaray
04-10-2009, 18:12:19
#84
Duygusal
Tartışmaya gerek yok arkadaşlar.Her iki takımda Türkiye'nin takımı.Bir birimizi kırmaya gerek yok.