• 04-10-2009, 17:48:07
    #37
    5 istiyoruz 5 Ankara Haydi Bastır ankara LAYLAYLAYLAYLAYLAY
  • 04-10-2009, 17:48:09
    #38
    hay böle işin..
  • 04-10-2009, 17:48:47
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Ankaragücü'nün renkleri Sarı-Lacivert Zaman olsa 6 bile olur..
  • 04-10-2009, 17:50:09
    #40
    Böyle defans olmaz. Adamlar 3 kişi kaleciyle karşı karşıya kalıyor biz 8 kişi bi golu bulamıyoruz. Yabancı takviyesi şart takıma gitmesi gerekenler var. Çok sinirliyim iddaa da yattı takım yüzünden. Şu takımda top oynayan birisi varsa o da Arda! Arda'dan başkası oynamadı.
  • 04-10-2009, 17:50:40
    #41
    3-0 oldu ankara coştu
  • 04-10-2009, 17:51:02
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Saldır saldır Ankara oooooooo!!!
  • 04-10-2009, 17:51:16
    #43
    Vay be 5 dk da üst oldu.Galatasary'ın 5 dk da 3 gol yemesi Rjkaard'ın beceriksizliğinden bi teknik direktörün maça hiçmi katkısı olmaz.
  • 04-10-2009, 17:52:20
    #44
    Galatasaray'ın ihtiyacı vardı maalesef böyle bir skora. Son iki haftadır sinyalleri veriyordu. Bundan sonra adam gibi oynarlar inşallah.
  • 04-10-2009, 17:53:39
    #45
    Galatasaray'ı seviyorum, 6.25 oran çok iyi