Böyle defans olmaz. Adamlar 3 kişi kaleciyle karşı karşıya kalıyor biz 8 kişi bi golu bulamıyoruz. Yabancı takviyesi şart takıma gitmesi gerekenler var. Çok sinirliyim iddaa da yattı takım yüzünden.

Şu takımda top oynayan birisi varsa o da Arda! Arda'dan başkası oynamadı.