• 04-10-2009, 18:06:47
    #73
    şu şampiyon havasına girmiş takımız modundan çıkmamıza sebep olacak bu mağlubiyet, iyi oldu yenilmemiz. Aydın sana neler diyeyim, caner sana neler diyeyim...
  • 04-10-2009, 18:07:02
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayışına bayıldım.
    mersi
  • 04-10-2009, 18:07:14
    #75
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayışına bayıldım.
    Aynen.
  • 04-10-2009, 18:07:44
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Yahu ne toplandınız burda yürü gidin kendi topiğinize biz kendi aramızda futbol konusamıcaz mı ? ne bu ankara sevdası basladı birden ??
  • 04-10-2009, 18:07:49
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Ankaragücü'nü tebrik ederim.

    Anakaragücü taraftarı olmayıpta sevinen arkadaşlara acıyorum.Yönetimin ve Rijkaard'ın hiç bir suçu yok.Suç oyuncularda.Sen oynamazsan gelir Pendik'te atar.Bu kadar eksikle,acemiyle,daha doğrusu kazma adamlarla olmaz bu iş.Olmayacaktır da...Diyeceğimiz bir şey yok.Önümüzdeki maçlara bakacağız..
  • 04-10-2009, 18:07:54
    #78
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizliği her zaman sen yapıyorsun.
    Bunuda açıklamıştım sana.
    İkidir uyardım diyelim ?
    Terbiyesizlik anlayışın nedir senin ?

    Ben bir Fenerbahçe'liyim ve Galatasaray'ın yenilmesine, gol yemesine sevinirim arkadaş ? Bu benim doğal hakkım.

    Sen gelip "bebe" dersen cezanı çekersin, report edildi..
  • 04-10-2009, 18:08:19
    #79
    Burak yaşın ufak adam ol büyüklerine saygılı ol tavırların çocukluğunu dahada öne çıkartıyor .
  • 04-10-2009, 18:09:20
    #80
    Yenilmemiz iyi oldu...
  • 04-10-2009, 18:09:24
    #81
    Tebrikler Ankaragücü...