Ankaragücü - Galatasaray
83
●2.990
- 04-10-2009, 18:07:49Üyeliği durdurulduAnkaragücü'nü tebrik ederim.
Anakaragücü taraftarı olmayıpta sevinen arkadaşlara acıyorum.Yönetimin ve Rijkaard'ın hiç bir suçu yok.Suç oyuncularda.Sen oynamazsan gelir Pendik'te atar.Bu kadar eksikle,acemiyle,daha doğrusu kazma adamlarla olmaz bu iş.Olmayacaktır da...Diyeceğimiz bir şey yok.Önümüzdeki maçlara bakacağız.. - 04-10-2009, 18:07:54Üyeliği durdurulduTerbiyesizlik anlayışın nedir senin ?MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir Fenerbahçe'liyim ve Galatasaray'ın yenilmesine, gol yemesine sevinirim arkadaş ? Bu benim doğal hakkım.
Sen gelip "bebe" dersen cezanı çekersin, report edildi..