Terbiyesizliği her zaman sen yapıyorsun.
Bunuda açıklamıştım sana.
İkidir uyardım diyelim ?
Terbiyesizlik anlayışın nedir senin ?
Ben bir Fenerbahçe'liyim ve Galatasaray'ın yenilmesine, gol yemesine sevinirim arkadaş ? Bu benim doğal hakkım.
Sen gelip "bebe" dersen cezanı çekersin, report edildi..