Ankaragücü'nü tebrik ederim.

Anakaragücü taraftarı olmayıpta sevinen arkadaşlara acıyorum.Yönetimin ve Rijkaard'ın hiç bir suçu yok.Suç oyuncularda.Sen oynamazsan gelir Pendik'te atar.Bu kadar eksikle,acemiyle,daha doğrusu kazma adamlarla olmaz bu iş.Olmayacaktır da...Diyeceğimiz bir şey yok.Önümüzdeki maçlara bakacağız..