Ankaragücü - Galatasaray - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ankaragücü - Galatasaray
83
●
2.990
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Ankaragücü - Galatasaray
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
04-10-2009, 16:17:34
#19
IlI
Üyeliği durduruldu
Atarız yine 3-5 =)
04-10-2009, 16:31:49
#20
dEsir0us
Ankaragücü'me Başarılar.
04-10-2009, 16:47:51
#21
Zyxel
Üyeliği durduruldu
İlk yarı 0-0 bitti.
04-10-2009, 17:21:48
#22
Deae
Misafir
Şu an kale arkası tribünündeyim, cepten yazıyorum, maç çok sıkıcı uyuz oldum
04-10-2009, 17:27:08
#23
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Semavi'nin vuruşu direkten döndü
04-10-2009, 17:27:31
#24
zeynelkoc
çok berbat bi maç ya
04-10-2009, 17:33:55
#25
deLym
Üyeliği durduruldu
Ankaragücü ' ne Başarılar..
04-10-2009, 17:42:00
#26
Deae
Misafir
Ankaragücü attı golü bu leo franco öküzün önde gideni böyle gol yenmezzzzz
04-10-2009, 17:42:43
#27
Friqx
Haydi bastir ankara 2-3
:d
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler