• 04-10-2009, 16:17:34
    #19
    IlI
    Üyeliği durduruldu
    Atarız yine 3-5 =)
  • 04-10-2009, 16:31:49
    #20
    Ankaragücü'me Başarılar.
  • 04-10-2009, 16:47:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İlk yarı 0-0 bitti.
  • 04-10-2009, 17:21:48
    #22
    Misafir
    Şu an kale arkası tribünündeyim, cepten yazıyorum, maç çok sıkıcı uyuz oldum
  • 04-10-2009, 17:27:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Semavi'nin vuruşu direkten döndü
  • 04-10-2009, 17:27:31
    #24
    çok berbat bi maç ya
  • 04-10-2009, 17:33:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ankaragücü ' ne Başarılar..
  • 04-10-2009, 17:42:00
    #26
    Misafir
    Ankaragücü attı golü bu leo franco öküzün önde gideni böyle gol yenmezzzzz
  • 04-10-2009, 17:42:43
    #27
    Haydi bastir ankara 2-3
    :d